Tisdag hela dagen

Hej!
Vaknade hos flickan idag, körde henne till tåget och sen bar det hem för en fin frukost. Det blev kött & stekt lök, fullkorns-bröd och lite omega3 på det, nyttigt värre. Får se hur länge man står sig på det !

Som sagt, ja ska försöka hålla min blogg relativt uppdaterad.
Inte alltid man har tid eller ork. Men jag ska göra mitt bästa!

Vad ska vi göra idag, det är tisdag.
Jag har inte fått papperna ännu om mitt företag.
Startade ju eget, eller skickade in papper om det för drygt 2 veckor sedan.
Vi får se hur det går med det, har eventuellt lite ändrade planer men vi får se hur det blir!


Vintern närmar väl sig, i alla fall på kalendern.
Inte för att det känns utomhus här i Skåne men.
Hade varit kul och fått ett par vita flingor omkring jul för en gångs skull, som omväxling.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0