The botten is nådd !

Ja vad ska man säga. Jag och flickvännen min drog till simhalls-badet igår.
Det äventyret tog slut efter 1,5 längder då ja bestämde mig för att göra ett dyknings försök. Ja tror inte jag hade varit i en simhall på 4 år sen man gick och simmade sist. Så ja ville sträcka lite på benen och kroppen min.
Det skulle jag fan aldrig ha gjort! Eftersom mina ögon är rätt känsliga, och vattnet var typ över-gödat med klor, så fick jag blunda!
Vad ja inte visste var att ungefär på halva bassängens längd så minskade djupet med typ en meter, så där var ju lixom en "upphöjning" av kaklet.
Jag dök rätt in i skitet med huvudet före!  The botten is nådd ?!  :)

Blev en relativt stor bula i pannan och spräckte näsan. Min flickvän såg förskräckt ut när ja kom upp från vattnet. Jag hade inte ont ett dugg, men det såg inte så grant ut så .. det var bara att åka hem igen hahah !
Kände mig måttligt dum efter incidenten, får nog införskaffa ett par simglasögon eller en hockey hjälm ?





Kommentarer
Postat av: Gormélius

Våra bloggs ser likadana ut,ibland fattar ja vi e lite lika.Jisses mannen skaffa simglasögon aj aj aj...hoppas de gör mindre ont,snart...cus its looks like pain.Hug pillan

2009-11-20 @ 15:11:56
URL: http://psykobutnice.blogg.se/
Postat av: Annelie

haha din klant :)

2009-11-20 @ 16:31:09
URL: http://annelajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0