Pumpa Skrot

God Morgon!

Precis tagit en skön morgon dusch. Vad händer idag ?
Det är lördag, helgens absolut bästa dag. Hur ska vi spendera den ?
Jag har fortfarande ont i min näsa, till och med mer ont nu om ja ska va ärlig. Misstänker att ja fått en lindrig hjärnskakning när ja tog "sim examen" i simhalls badet igår.

Bor hos min kära mor just nu på Raus i Helsingborg, trångt men samtidigt får man de här gamla sköna och goa " familje vibbarna " när man nu bor hemma igen. Det är väl både på gott och ont antar jag.
Ska nog träna lite senare idag, hade varit gott att få ta ut sig riktigt ordentligt på gymet idag, en riktig genom körare av samtliga muskelgrupper.
Det behövs! Märks det var ett tag sen man låg under skroten.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0