Maffia

Uppdatering:

Jaha då sitter man här igen. Var och tränade innan, körde ett armpass.
Blev lite mage också. Det gick bra!

Sen tog jag bussen, 1:an då mot Råå/Ättekulla. Det är ju julskyltning på Råå imorgon, såg alla ljus slingor dom hängt upp längs med över gatorna, finfint. Sen hoppade jag av på Råå och gick in till min moster, morsan var där.
Hennes man måste vara den personen som har flest filmer i genren "Maffia" på jordklotet alltså.
Han hade ju självklart alla "Sopranos" och mer därtill, får nog låna hem lite!
Har precis duschat och ätit, nöjd med dagen faktiskt.



Känns som det är en plikt att dela med mig av den vackrasteom jag vet.




Lifehouse - Everything.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen en av världens bästa låtar!

Tack för att du introducerade mig för lifehouse och resten ;)

2009-11-23 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0